Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

09 July 2012

Nak beli wallpaper?

Mase aku dengan tak sengajenye merosakkan dinding aku hari tu kan...kan kelam kabut aku cari wallpaper sebab nak cover balik dinding aku yang "cantik" ya amat tu. Ada jugak aku emailkan pada owner blog ASPEN DECO mintak quotation, dia reply terlambat sehari je sebelum aku serbu plaza perabot seksyen 7 tu, maybe sebab busy kot kan. 

Ala bukan lambat mana pon, aku email 1hb, 3hb dia dah reply dah. Aku yang kalut. Price so far affordable and design wallpaper pun cantik-cantik jugak. Boleh tengok kat sini. Aku suka la design wallpaper Encik Nat (nama owner) ni cantik-cantik. 

Maybe boleh consider untuk buat wallpaper feature hall tingkat atas rumah pule, atau bilik2 lain. Bilik aku takyah sebab aku baru je cat. Memang nak kene sekeh ngan Incik Daus kalo tetibe nak berwallpaper lak kat master bedroom. Haha. 

Kalau tengok bloglist aku kat belah kanan blog aku ni, ada satu blog ~Happy Me~ tu kan, ha tu blog kakak Nat, Kak Emi. Daripada blog Kak Emi ni la aku jumpa blog Encik Nat. Antare hasil kerja Encik Nat ni adelah.....

 Sejibik cam hall akunye..cume hall aku warne putih..takde la tone2 lain. Cantik jugak kan yang warne gold ni?

 Cun2...nampak exclusive gitewww

 Feature wall nye takpe bercorak2 sikit.

 Smart eh?

Oh yang grey ini pon tantek. Aku ade consider gak yang macam warne grey ni hari tu untuk rumah aku tapi pikir2 balik tak seswaila pulak kan dengan sofa aku. Next time la puler ye.

Untuk lebih design leh la visit:


Encik Nat bagitau, ada banyak lagi design tapi dalam catalog. Bolehla contact2 ngan Encik Nat ni untuk maklumat lanjut. E-mail Encik Nat boleh didapati dalam blog dia.

 Oh...perut aku sudah berlagu zapin. Jumpa lain kali la yerrrrrrrrr....tatatatatatatatatata.

~Wanie~

2 comments:

  1. next time pulak guna wallpaper grey tu maksudnya bakal nk tukar sofa baru lg tu ekekeek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhuk uhuk..semoge Incik Daus terbace comment di atas ehehehehheehhehehe

      Delete