Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

27 July 2012

The way to a woman's heart is through her stomach

Hiuhiuhiu. Selalu applicable untuk lelaki je kan tajuk di atas. But not for Incik Daus. Dia tak cerewet. Aku yang napsu makan dinosor.

Alkisahnye aku adalah sentap semalam. Citenye Incik Daus hari ahad lepas dah outstation ke JB, Incik Daus drive pergi dan balik, sampai la hari selase malam baru sampai S.Alam balik. Pastu esoknye hari rabu pagi2 buta kul 5.45 pagi dah amik flight outstation ke Kuching pulak. Sampaila hari khamis which is semalam la.

Sepatutnye flight touch down around 6 lebih, dia akan ambik limo la balik rumah kan. Around 7 lebih dah bole sampai rumah. Sekali kul 6 lebih Incik Daus whatsapp aku, dia kata dah touched down, Incik Daus kate kengkawan dia ambik dia dekat KLIA pastu terus nak pergi Seremban. Ehh ehhh.. aku beriye la setia menunggu kepulangan suami bole kawan2 dia sabotaj kerinduan aku.

Kan ke laki mak baru saje tibe dari Kuching. Sianla sikit, dahla kencing duk berdarah lagi, bagila dia rehat cukup2. Haih. Pening. Dah namanya lelaki, bukannye leh cakap apa dah dia nak pegi. Poielah.

Poielah poielah jugak. Sentap tetap sentap. Dahla sebulan tah bape hari je boleh jumpa sekarang ni, beriya aku tunggu tepi jendela sambil angin bertiup sepoi2 mencari2 kelibat sang suami, skali ceis. Tetibe angin sepoi jadi angin ribut taufan puting beliung.

Pape jela..dah lewat, aku pon dah lalok ngantuk sambil pakse2 Aqeel tido, Incik Daus pon sampai..sampai2 je dia hulur kat aku ceklat cadbury snack. Aiseh..lomah rajuk aku. Kihkihkih. Nasib baik pandai standby umpan. Kalo tak muncung aku ni macam idong Pinocchio. Makin dipujuk makin panjang. Elok hulur je ceklat, muncung tersumbat ke dalam balik macam orang takde gigi depan. Kihkihkih.

Kat bawah ni hasil tangkapan 2 hari 1 malam di Kuching, Sarawak...


Dapat t-shirt Sarawak gambar kuceng yeay! Pastu kat bawah tu 3 ketoi magnet Sarawak.



Yummm. Favourite nih. Kek lapis Cadbury. Kat sana besar ni RM20. Murah la kot kan. Sedappppp nih, ni jenis yang ada kelapa tu. Moist jeee. Sahur ni dah suku aku sorang bedal :P


Yang ni harge RM10...belum sompat dibedal lagi.


Yang ni pun RM10, juge belum sempat dibedal.


Yang ni bukak pose kang aku bedal sensorang. Takmo share2. Hikhik. Jangan korang nak buat ayat keji "mane tak gemok" eh. I mmg penggile ceklat. Sape fren2 dgn aku mesti tau aku dan coklat ibarat vontot kiri dan vontot kanan. Kenot pisah2 okeh.

Sekian entry buat orang terliur pagi2. Daaaaa...

~Wanie~
posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. dh hilang meroyan simokmok dpt cekelat. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengokla bile ceklat ni habis..maybe sambung semule :P

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete