Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Lilypie - Third Birthday

21 February 2012

Brooch bouquet la kononnye

2 hari lepas I blogwalking, ternampakla post cik belle on brooch hand bouquet. Eh cantiknye la brooch hand bouquet, I pon google la gambar-gambar, eh cantik-cantik melampau betulla bouquet-bouquet daripada brooch ni. I kan gatal je tangan kalau nampak benda-benda cantik ni, gatal je nak mencuba. Macam jugak hantaran kahwin I tu, I buat sendiri, tak cantik pun takpe, janji puas hati hasil tangan sendiri. Jeng jeng jeng, I pun buatla percubaan buat hand bouquet daripada brooch. Eh belum siap pun dah cantik. Cantik kan? Cakapla cantik bagi I semangat sikit. Hehehe. I nak buat jugak sampai siap, tak kire-tak kire! Sebab jeles la tengok cantik sangat, tak kisahla I dah kahwin pun, janji dapat posing dengan brooch HB sekali dua jadikla untuk ambik gambar..Ahahaha kemaruk betul pengantin basi ni. Nanti time posing tu I seret la Aqeel sekali, tak la nampak sangat I getix maximum kan. Ala kasik canla mak budak verangans. Kuikuikui.

No comments:

Post a Comment