Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

26 November 2012

Ummayras: Modest Clothing For Modern Muslimah

Yo! Yak aa awww!

Hahahaha bole tak intro macam tu? Ade sesape rasa nak sepak? *Lariks laju2!*

Assalamualaikum w.b.t...

Ha..baru seswai gitu. Kan semua sedia maklum kan yang negara Palestine sedang dilanda peperangan. Walaupun sekarang ada genjatan senjata and kita dah dengar takde kecoh2 lagi pasal rakyat Palestine yang cedera dan terkorban kena serang dengan yahudi laknatullah tu tapi I bet you la banyak lagi benda yang tak keluar berita. 

Kita tak berada di sana kan, jadi kita tak tau bagaimana peritnya kehidupan saudara kita di sana. Semoga Allah melindungi kita semua dan juga saudara seislam kita di mana sahaja mereka berada, Amin, In Sha Allah..

Nak cerita pasal tajuk di atas, Ummayras: Modest Clothing For Modern Muslimah gitew. Ummayras ni my good friend, Farah punya online shop. Ummayras ada banyak koleksi pakaian yang cantik2 especially jubah. Most important yang orang first nak tau of course harga la kan. Harga memang affordable I tell you. Dahla trendy, affordable plk tu kan, sesuai la harga dengan kualitinye.

Sekarang ramai jugak wanita tak kirala remaja muda mudi ke dewasa ke even pergi kerja pun ramai yang pilih untuk pakai jubah kan. Sebab satu, of course tutup aurat, yang kedua, design jubah sekarang pun dah modern yaw! Kalau tak percaya, click cepat2 link ni, UMMAYRAS. Ataupun click je badge dekat side bar blog aku ni. Lihat ke sebelah kanan anda yerk!

Ok, dah view kan? Nampak tak apa yang aku maksudkan? Jubah lawa2 kan. Marilah membeli sambil merderma jugak, Farah will donate RM10 to Tabung Aqsa2Gaza Emergency Relief for every purchase. Mudah2an niat kita membeli sambil menderma ni diredhai dan diberkati Allah. Amin.

Aku pun sedang berkira-kira nak beli asalkan ada size la opkos! Jubah Mawar Black ni cantik kan? I minat you!



 Biru ni lawa laaaaaaaaaaaaaa...lawa lawa lawa!

 Again, lawa lawa lawa!

Kalau aku pakai chiffon skirt ni harus terus terasa seperti hijabista hihihi. Pakai lak blouse satin ke. Wallah!

Oh Farah juga is a designer, blog header online shop aku, Couleurs pun Farah yang design. Sangat chomel! Tapi aku belum upload lagi, surpriseee. Nanti aku upload aku war2kan serata alam. Oh Farah juga is a photographer. Whatt! Apesal macam2 ko boleh buat ni Farah. Dahla cantik lak tu Farah ni, talented lak tu. Eh tapi dah kahwin. Hehehe not available anymore okeh.

So kalau berminat nak tanya apa2 yang berkaitan dengan online shop ke, blog header design ke, photography ke, feel free to contact her at this link ye. 

Wokey...sampai berjumpa lagi, tatatatatata.

~Wanie~

No comments:

Post a Comment