Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

18 October 2012

Maka

Aku manusia biasa, of course ada kala aku tewas dengan emosi. Yang boleh buat hanyalah sabar, sabar, sabar, easy di mulut, berbuku di hati. Hew hew hew.

Setengah manusia memang sengaja ambik kesempatan atas kesabaran kite kan. Macam menguji gitu. Nak uji2 aku tu nak tunggu sampai peringkat apa agaknye? Sampai peringkat aku dah nak meletup atau sampai aku dah meletup?

Letihla dengan peel mereka2 ini..Yang adam dengan caranya tersendiri, yang hawa secara halus.

I may be invisible to u now, who knows later kan.

So what? Sebab aku student jadi aku layak dipandang sebegitu rupa?

Saya student so what? I don't have a life?

Haih, mungkin dalam 8 juta orang, akan ada sorang yang appreciate kita no matter what our status pun kan? Chiaow...


O_0 Tudung untuk dijual hihihi
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment