Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

01 June 2012

Inner tudung menariks!

Macam biase...bile dah stress menelaah, window soping la ape lagi kan...lantas terjumpe link ini. Wah menariks nye. Boleh pilih sendiri pulak kaler inner...Me loike! Sebab harge tak mahal sangat pastu boleh la aku feeling2 remaje pakai inner colourful. Huehuehue. Aku minat la inner style pakai silang2 ni, nampak sikit muke tombam aku ni jadi bujur kot. Kot la...sebab aku pom belom penah try lagi. Sat gi aku beli. Kahkah. Dasar fomfuan boros.

Tantek tak tantek tak?

Inner ni boleh didapati daripade link bawah nih...Selamat menyoping!


Bawah ni salah satu video tutorial untuk pakai inner dari blogshop yang samer.


Aku ni beli macam2, gambar aku pakai tudung yang beli dari online shops2 ni manenye? Hahahaha kang pepetang sikit kot rohku diseru2 suruh upload kang aku upload la kot. So...tatatatatatatata...

~Wanie~

No comments:

Post a Comment