Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

18 May 2012

Tudung Hawa Lip Lap Lip Lap

Pernah dengar tak pasal tudung hawa? Apa?? Tak pernah? Aku pernah. *Nada eksen sikit*. Huehuehue. Tudung Hawa ni dah lama dah ada dalam market, cuma tak la seglemer tudung dot dot dot atau dot dot dot (Letak saje ape pun brand tudung terkenal yang terlintas dalam kepale korang ye). First time aku kenal tudung Hawa ni is masa aku kahwin. Untuk nikah and reception dua2 pun aku pakai tudung Hawa. Even MUA aku, Amy Janz pun kata cantik tudung Hawa ni sebab terletak elok je di kepala. Terus aku pun feeling cantik la padahal tudung yang cantik. Huehuehue.

Bawah ni lah gambar tudung2 Hawa tersebut.

Masa nikah




Batu-batu tudung Hawa ni dalam kategori ok la, tak la berkilat lip lap lip lap macam batu swarovski kan tapi still boleh considered as berkilat la. Tudung Hawa yang aku pakai time nikah ni memang berlayer-layer, bukannya aku kene cucuk tang sana, cucuk tang sini nak bagi effect layer-layer tu. Sonang keroje aku kan. Selingan skit: veil yang luar tu aku beli dekat Gulatis.

Masa reception



Lawa kan tudung aku? Huehuehue. Aku cari last minute tudung ni, aku beli dekat gerai-gerai tudung dekat Giant seksyen 13, S.Alam sehari ke due hari sebelum kahwin. Hihihi. Selingan sikit lagi: cantik kan crown tu? Kalau nak yang ala-ala crown aku pakai ni, klik sini

Bentuk crown camni boleh bagi effect muke bujur sireh gitu ;)

Sambung balik...tadi browse2 website tudung, terjumpa pulak website ni.


Wowwweee...aku suke, aku ingatkan tudung Hawa takde jual online. Aku suke tudung Hawa ni satu sebab bentuk tudung tu buatkan dia nampak terletak je dekat kepala. Pastu material net tu yang aku suke, lain daripade yang lain. Bila pakai nampak unik sket la kununnye. Harga pun tak mahal sangat. Tapi pape pun, kene tengok live and test kat kedai-kedai berdekatan la kan baru tau cantik tak cantik and sesuai dengan bentuk muka tak. Semua terpulang pade citerase memasing kan tapi aku rasa mesti tudung Hawa ni ade fans nye tersendiri, akula salah sorangnye. Okla...saje je aku share pasal tudung Hawa ni...sharing is caring katenye.

So...tatatititututututut...

~Wanie~

No comments:

Post a Comment