Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

16 May 2012

Cendawan goreng tepung terbaik!

Baru-baru ni aku dah ketagih makan cendawan goreng tepung pulak dah. Makan begitu sahaje ataupun dengan nasi putih, perghhh terus high. Tak payah lauk lain dah aku boleh makan betambah-tambah. Manela tak mok-mok.

Takde resepi2 pun cendawan goreng tepung aku, cuma perlu dapatkan tepung goreng ayam@serbaguna jenama Bestari. Memang sedap tepung nih. Aku dah test macam-macam jenis tepung goreng tapi jenama Bestari ni jugak yang terbaik.

Ni lah dia cendawan goreng tepung aku yang aku ngap sampai sepinggan bak. Rupa dia tak begitu menawan sebab aku gaul dalam telur dulu, jadi tak rangup kruk krak kruk krak. Sepatutnya tak payah dah telur, pakai air je. Tapi totap la aku suke menderhaka. Kihkihkih.

 Mantop beb! Yang pedas nih..

Yang ni versi tak pedas, original. Kalo nak lebih kick, cari la versi pedas. Aku makan cendawan goreng tepung sampai naik muak dah. Sampai rasa macam pasnih dah takmo makan cendawan dah, rase dah tak lalu nak pandang dah *tutup muke dan pandang ke sisi*. Sekali alih-alih esoknye aku dah sampai Mydin gi carik cendawan tiram hahaha. Apo nak buek. Den bukan ghoti sorik :P

~Wanie~

No comments:

Post a Comment