Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

29 May 2012

Froyo Snogurt~

Cite ICU nanti aku sambung, busy gilos nih..nak update simple je hari ni. Semalam aku pergi bank kat Seksyen 9, sekali ternampak Snogurt ni. Agak tersorok la kedai dia tapi senang je nak carik, carik bangunan Zam-zam kat Seksyen 9, Shah Alam, confirm jumpe Snogurt ni. Aku pon kalo bab makan curious la kan nak tau, jadi apa lagi, singgah semenet.

Masuk-masuk, waaah macam sama concept cam kedai frozen yogurt satu tu je...bole cube ni bole cube. Menariks, dahla  100gram RM4.90, murah sikit kan. Pastu ada 20% discount pulak tuh, best2. Sebelum ni discount 30% sampai 23 May, kire aku terlambat sikitla. Pastu Snogurt ni ada buat promotion, beli 2 cup, (minimum 1 cup 200g) boleh dapat 1 cup free. Aku pulak amik satu cup je, rupenye dah sampai 355g, kalo cukup kan 50g dah leh dapat 1 cup free. Tapi oleh sebab aku ngan asben aku je ada, pastu kitorang ada hal lain lak, tak dapat la beli bebanyak, sapa pulak larat nak makan. Kenyang kalo makan yoghurt2 nih. Jadi share jelah.

Kaut punye kaut, after 20% discount harga RM13.40 je..hikhikhik syiok weh..dahla memacam aku amik, aku amik perisa Snogurt original pastu campur flavour dew. Honey dew kot, tak tengok betul-betul tapi shedappp. Mari saksikannyaaa....

Cup pon chomel, kaler pink lagi. My second favourite colour. Number 1 tetap colour purple di hati.

 Kaut jangan tak kaut. Tengah murah nih. Sama je bahan-bahan topping ni cam kedai froyo yang lain.

Discount 20% nih...Sile la cube. Sile la. 

 Cosy kan...logo pon kiut sangat.

 Okeh...tu jela...busy busy busy...tatatatatatataaaaa...
 

~Wanie~

1 comment: