Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

22 May 2012

Eating out at Tony Roma's

Slurpppp...meleleh air liur teringat balik makan kat Tony Roma's Sunway Pyramid hari tu. Order tak agak2. Itu nak ini nak. Tak plan pon nak makan kat TR ni sebenarnye. Memula nak pegi Aeon Bukit Raja je sebab encik somi nak cari minyak rambut dekat Shins. Nasib baik call dulu Shins Bukit Raja, rupanya diorang takde jual minyak rambut Anada nama dia. Untuk kaum adam, cubela try minyak rambut Anada ni, pasti terpesone. Macam la aku penah pakai. :P

Dah lama dah minyak rambut Anada ni asben aku pakai, dari zaman blajar2 lagi. Kawan dia si Ben yang introduce, try2 trus jatuh chenta. Jatuh chenta kat minyak rambut takpe, jatuh chenta kat I lagi takpe. Kuikui. Minyak rambut Anada ni best kata dia. Adik aku try hari tu pun dia kata best. Ntah tang mana yang best, sebab dia cepat kering kot. Aku nak tepek gambar pun takde kat google langsung. Memang tak glemer la agaknye. Mase kat Sunway Pyramid pun asben aku kata dah tinggal 2 botol je Anada ni, pastu macam stok lama. Dah nak pupus in the market agaknye. Abihla laki I kegersangan :P.

*Updated*
Dah dapat gambar minyak rambut Anada. Susah2 aku google, bukan ke ada atas dressing table dalam bilik nih. Ish ish ish.


Makan dekat TR ni pun sebab asben nak pujuk aku la ni. Aku ajak tengok wayang cite The Avengers sebab review kate best gilos kan. Tiket pukul 2 lebih punye dah sold out, tinggal yang pukul 4 lebih punya, asben pulak pukul 5 dia ada meeting dengan kengkawan dia. Kecik ati aku tau. Aku diam jela dah asben berkate begitu, asben tengok muke aku pon dah macam oren kecut agaknye tu yang dia pancing aku makan kat TR ni. Tau2 je mata aku duk jeling je TR. Sonang kan pujuk aku, sumbat makanan je. Kihkihkih. Terus muke kegirangan. Mari saksikan punca2 penambahan lemak pada hari tersebut..yeahhh. Sekali sekale makan bulehla..hali-hali bengkelap loh...

 Kickin' Shrimp. Patutnye aku order ni satu je dah kenyang dah..ikut napsu ler ni. Atas tu udang, bawah tu salad. Tak abis nih...bungkussss...rugi2 jangan tinggal.

Aku punyer - Bountiful Beef Ribs (Roma Rack - ada 3 ketul ribs).
Makan seketul je rib, asben amik seketul, french fries dengan mashed potatoes bungkus bawak balik. Asben tak marah kerane bini merajuk punye pasal. Ikutkan ajer. Hikhikhik.

Asben punyer - Shrimp Scampi Pasta. Bulehla..aku suke Chicken Alfredo Florentine lagi.

Makan je ke di Sunway Pyramid? Oh tidak...semestinye tidak kerane Body Shop ada buat sale mase aku pegi tuh. Compact powder aku dah selamat berkecai dek kerane papa Aqeel biarkan Aqeel main bedak aku bagaikan bouncing ball maka aku pun beli la sebijik compact powder. Apa kata nama yang betul untuk bedak? Seketul compact powder? Maybe sebuah, ye aku pun membeli sebuah compact powder, 2 in 1 sekali dengan foundation katenye. Pakai di muka yang basah boleh, time muka kering pun boleh. Best tau body shop nye bedak ni, kalau aku pakai brand lain memang tak sesuai dengan muka aku, ntah kenapa, bercapuk2 jadi. Yang ni nampak natural je, warna bedak pun sesuai dengan kulit, tak gelap tak cerah, seswai dengan kulit Asian gituh. Dapat 20% discount, tambah lagi 10% sebab ada membership. After less dapat RM50++. Tak ingat exact amount, sowieee.

 Fonction? No 04 sesuai dengan kulit aku.



Hasilnyer...
Montelnyer la haih fomfuan nih. Ni aku pakai tudung Radiusite Mila. Sungguh selese dan terbentuk di muke. I loikeee.

Opsss terpanjang puler entry ini. Till then...toodles...

~Wanie~

No comments:

Post a Comment