Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Lilypie - Third Birthday

09 April 2012

Aqeel, tanya sama pokok...


Aku: Aqeel...mana mama?

Aqeel: "Tu Mimi!" (sambil tunjuk2 tepuk2 aku)

Aku: Tu lorry...(sambil tunjuk lorry la)..tu apa tu? *Tanye balik kat Aqeel*

Aqeel: "Lola!"

Aku: Lorry la Aqeel, lorry...mana lorry?

Aqeel: "Tuu tu lolo!"

Aku: Papa mana? Where's papa?

Aqeel: "Mama! Tu" (sambil tunjuk papa dia)

Aku: Tu tree tu...pokok (again, sambil aku tunjuk kat pokok la).

Aqeel: "Bapok!" 

Aku: Pokok la Aqeel...Poookok.

Aqeel: "Bapok! Bapok! Tuu..bapok!

Arkkk..hahaha anyone can help? Hahahaha

Whattt? I didn't do anything wrong!

~Wanie~

4 comments:

  1. akak yg pemalas romen, eh komen terpaksa merajinkan diri nk komen. walopun komen akak salah borang haha. akak nk komen wall paper ko cantekkkk sgt dik. sangat menteringin nak tempek jugok. dinding umah akuni dah tahap zaman paleolitik mcm gua niah. silalah memberitahu berapa harga wp kamu itu. sekian, wassalam :)

    ReplyDelete
  2. hahaha kisah di sebalik wallpaper adalah sgt tragis kak.Kehkehkeh...memule mmg nak amik yang murah sikit drpd yang sayenye tu, tapi dinding dah tak sama warne, kene amik yang tebal sikit org tu kata, total harge untuk dinding yang panjangnye 35 kaki adalah RM1450 kak..Korean wallpaper, guna 3 setengah rolls..

    ReplyDelete
  3. aqeeellll!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Nyaringgggg..maimok ni suke anonymous tau.

    ReplyDelete