Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Lilypie - Third Birthday

29 August 2012

Ni baru betul marah kuat-kuat!

Aku kompius ni..minda aku takleh nak digest langsung apa yang mereka ni cuba sampaikan. Aku yang lembab kah? Cube bace betul2 ayat kat bawah ni.. Kalau ada yang terer cube terjemahkan untuk aku. Ish ish ish...

A: Aku boleh pahamla sebab dah pernah dengar ayat "kuat-kuat" ni. Hahaha. Boleh baca dekat sini.

B: .........................................................................????!!!!! Aku...aku...aku perlu bohong kerana aku tak mampu buat offer? Offer apakah?

C: Hot price.

Kelu lah aku...

Pastu ni apehal takde lagu raya ni? Masa bulan puasa kemain lagi awal2 dah main lagu raya. Dah raya ni nak dengar satu pon susah. Lagu raya main2 ada la. Sakit ati betul bila dengar awal2 keluar muzik lagu raya yang catchy tetibe yang menyanyi keluar suara tah siapa-siapa buat lirik sendiri lak. Huh.

~Wanie~

4 comments:

  1. harga pedas. survey kuat-kuat. tak mampu buat offer bohong lagi ok.

    aku hanya boleh geleng kepala & bersimpati dgn cikgu-cikgu BM di Malaysia. Bukan salah cikgu mengajar. mungkin dulu pembuat ayat tu tak sekolah kat malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruk gile kan? rasa nak marah je baca. tak masuk akal punya ayat kan. hish..lempang laju2!!

      Delete
  2. konpem cha ya nun alip la ni...
    vongok kan..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rase2nye mmg merekala tu buktinye tang "kuat-kuat". Vongok sangat..haha tak paham langsung apa dia tulis.

      Delete