Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

03 August 2012

Iftar at Concorde Hotel Shah Alam

Bersiaran dari atas katil kerane telebih makan. Pagi ni tepaksala aku bergegas ke Demc gara2 pening yang terlampau, memusing2 sampai asal aku baring je muntah, baring je muntah. Sakit kepala kalu, bedal jela actifast ke uphamol, kalo pening ngan muntah2 ni mmg takleh tahan la harus jugak berjumpa tuan doktor.

Ceit. Apela aku ni. Napsu makan besor, makan telebih sikit mulela perut buat hal. Aku memang dari dulu camni, kalau terlebih makan akan mengakibatkan muntah2 dan loya segala. Padahal bukannye badan aku ni macam pengidap aneroxic pon. Badan lebor jeee, maybe perut aku sendiri terlebih2 perasan langsing. Choiii.

Masalahnye takleh nak elak sebab buffet makanan kat concorde semua sedap2 belaka. Aku bedal air je 4-5 gelas. Pastu bab makan pulak korang tengokla sendiri gambar. Ni due orang makan punye je ni ok.



First round punyer. Nasi biar sesudu. Lauk biar sepinggan.



Kambing bakar and ayam bakar.



Apple crumble with vanilla sauce n chocolate sauce. Sedappppp.



Pizza pon amik. Mane tak kenyang melampau. Pizza ni mini je tapi sebab roti kan jadi kenyang.



Table 29, same ngan besday kitew lew.



Yours truly.



Sup ekor..sodap oii. Cukup rase.



Yang atas dia ade strawberry tu sedap tau. Tah hape ke name die.



Nasi lomak Incik Daus yang bedal. Aku amik suku sudu. Sedap sambal die. Aku focus on lauk lauk lauk.



Sedap2 la pendek kate. Satay pon. Isi je, takde campur lemak2.



Time tunggu azab maghrib.



Laksa pon sodap aihhh.



Pau tu tak larat dah nak makan. Yang dimsum tu sedap gilers except tang telur masin atas dia tu aku tak berapa suka. Dianya inti dia udang kot, memang sedap la.



Haa..nampak tak gambar jauh sikit. Ada band yang perform kat tepi2 meja. Memule diorang perform atas stage pastu diorang gerak2 dr meja ke meja. Sedap gile suare. Sampaikan diorang nyanyi acoustic version lagu kuda hitam pon best. Ada lagu nazam lebaran, apa lagi eh..hotel california. Tah tak ingat apa lagi. Perut dah sengkak sangat untuk otak berfungsi dengan baik.

Sampai sini dulu...tatatatatatatata.

~Wanie~
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment