Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

03 April 2013

When I was young #1

Pernah dye rambut colour blonde pastu pakai hair mascara warna biru. Haha terasa habis cun la konon yang sebenarnya macam sakai.

What was I thinking. Memang tak la cun kan..jauh gile daripada istilah cun, more to errr.. pompuan gumuk huduh yang prasan as the prettiest woman ever to live on earth bila berambut blonde. 

Dah aa rambut tu blonde, kulit itam..pegi pakai hair mascara warne biru lak. Gilo apo. Nasib baik dulu belum wujud fb ke myspace ke friendster ke.

Kot la terasa lawa giler tu aku pi upload lak gambar, 7 keturunan aku tak abis kene kutuk nak2 gambar kuar kat gugel image huhuhu.

Model buat camni pon org dah pandang keji..apatah lagi aku. Hahaha.

Ni ha rupe hair mascara tu..kaler biru electric ok. Tak main soft2 blue ni. Biar kene renjatan letrik sume yang memandang wajahku.. Kuikuikui. Puii! 



Skang gua dah insap pon..di kesempatan ini, aku nk mintak maap pada yang penah menderita tekena biru elektrikku. Kahkahkah. Bye!


~Wanie~

No comments:

Post a Comment