Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Daisypath Anniversary tickers

25 March 2013

Tudung baru CouleursHijab & makan2 at Strawberry Fields Kafe

Waduh..waduh..sudah lama gue abandon blog gue..kasihan sih. Nak cite pasal makanla apa lagi pon entry blog ni berkisar pon kan.

Tapi nak update entry baru nak promote tudung baru gak..hehehe *sedang disepak laju2*

Nah tepek gambar sebijik..jemput ke facebook CouleursHijab atau blog CouleursHijab untuk aktiviti seterusnya hewhewhew.


Aku first time dengar pasal Strawberry Fields Kafe ni, tak pernah dengar pun sebelum ni. Restoran ni ada di PJ and USJ 10, Taipan..aku pergi yang kat Usj 10 punye.

Adik aku Safwan yang bagitau pasal restoran ni. First aku tanye opkos harga, Safwan kate harge okla..tak mahal sangat, ada yang bawah RM10 untuk western. Itu sudah bagush. Mari terjah. 

Hari sabtu ritu aku terjah..setelah digodek2 di gugel dan teserempak dengan blogger yang penah pegi makan restoren ni, kebanyakan ada gambar makan Butter Cream Chicken Rice. 

Maka aku pon cube. Not bad at all. Rasa lebih kurang macam The Chicken Rice Shop punyer Butter Chicken tu cumeeee ayam dia tu tak garing la, ayam dia cam masak skali dengan sauce tu. 

Tapi sodap je pon. Boleh request nak cili padi or taknak.

Butter cream chicken rice, price bawah RM10 tapi tak ingat...nyum!


Ni Incik Daus order..beef steak, RM19 ++. Dari segi rasa ok, boleh tahan..maybe gravy tu agak tak kene, sepatutnya order black pepper sauce instead of brown sauce.


Ni order untuk Aqeel, claypot chicken rice and mushroom..ok la, boleh tahan..tapi aku lagi suke kat food court Giant seksyen 13, Shah Alam. 


Amboi model kedai tu, kemain eksen muke :P

Akhir skali gamba kemho tuan tanah nak promote tudung ok. Hahaha.

 Harap jangan tertipu dengan kulit yang konon flawless. Sume tu adalah edit. Rupa sebenar adalah comot gilos.


~Wanie~

No comments:

Post a Comment