Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Lilypie - Third Birthday

22 April 2013

Kuku Aqeel tercabut!

Semalam tengah elok je landing2 atas katil tetibe Aqeel merengek2, sambil tunjuk2, ni..ni..
Memula tak prasan apa Aqeel tunjuk, biasala bebudak kan semua bende excited nak tunjuk..ingatkan mainan dia ke ape..

Skali mak aku yang prasan kuku Aqeel dah tercabut..

Adoilaa..mcm mana aku tak prasan. Kuku Aqeel dah terkopek sebelah, boleh flip macam selak helai buku. Uwaaa..tinggal sikit je yang bersambung ngan ibu jari kaki.

 
Belah yang darah2 tu yang bersambung dengan jari lagi..yang sebelah tu dah tercabut habis. Tinggal sikit je kuku yang ada skarang ni. Huhuhu.

Bawak pegi klinik..Dr kata, saya boleh cabut sekarang, atau nak tunggu lama sikit baru cabut pon bole..aku pikir2 balik kang dah balik umah tersangkut kat mana2 kang dah berdarah2 kang lagi aku tak sanggup. Maka Dr..silekanlah. 

Siap Aqeel kene bedung lagi, papa dia la peluk. Aku mana sanggup nak tengok. Tau2 Dr bagi kuku je kat aku. :'(

Sob sob...

~Wanie~

6 comments:

  1. AsSalam Alwanez,

    Salam Ziarah.

    Auntie bergenang air mata nengok kaki dan kuku Aqeel.

    Teringat kat cucu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam auntie nanie..

      Memang kesian tengok budak2 kecik ni kesakitan kan auntie..
      Sy faham auntie..mesti auntie asik teringat kat zara sofea kan.. smg auntie terus tabah..

      Delete
  2. Bila ketip ni kuar segala darah kan nanti... Takpe, it will recover slowly. Cuma kita sebagai ibu rasa berat hati dan sedih sebab anak terpaksa menanggung kesakitan =(

    Pengalaman Beli Perabot Di IKEA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kuar darah pon..tu yang tak sanggup tgk tu...Dr tarik kuar kuku tu. Erghhh. Betul..rs sedih sgt, tp tak terdaya nak tolong huhu

      Delete
  3. alahai.....sian sungguh...kalau kita pun memang meraung..n pulak budak kecik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..sengsara tgknyer..sbb kene tarik pakse tu yang mcm ngiluuu sgt

      Delete