Pages

Jom click! Help me buy Aqeel new clothes and toys ;-)

Lilypie - Third Birthday

10 September 2013

Senonohnye

Agak2 boleh teka tak benda apakah ini? Hahaha.

Coklat ni boss bg kat colleague aku. Masa bos bagi tu aku belum join kampeni ni lagi *kang orang kate aku dipinggirkan oleh bos kan. Nak gak bagi keterangan kikikiki*.

Taktau benda ni dalam laci colleague aku dah berapa lama, dah expired ke belum. Dapat kat aku, aku bedal je haha walopon hakikatnya coklat ini berupa sebuah errrrr kondom. Hahaha. Bile dah masuk mulut baru kembang tekak aku.kuikui perisa stoberi lak tu.


Errrmmm..dap2nya..mana tak kembang tokak den, lupa nak buat timbang tara ingredient coklat ni. Aiyakk..pasghah itu menyeghah.

3 comments:

  1. done follow sini no. 41
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete